• Home
  • Ανακοινώσεις
  • Ανακοινώσεις
  • Σεμινάριο Χαρτογράφηση της μάθησης και χρήση ρουμπρίκων για την ευθυγράμμιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση

Σεμινάριο Χαρτογράφηση της μάθησης και χρήση ρουμπρίκων για την ευθυγράμμιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση

Ο Φορέας Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙΠΑΕ) ανακοινώνει το Σεμινάριο Χαρτογράφηση της μάθησης και χρήση ρουμπρίκων για την ευθυγράμμιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση, με κύρια ομιλήτρια και συντονίστρια εργαστηρίων τη Δρ. Samira El Boudamoussi, ETH Zurich.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστεί η χαρτογράφηση της μάθησης και χρήση ρουμπρίκων για την ευθυγράμμιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση.

Η Δρ Samira El Boudamoussi είναι ειδική στην ανώτερη εκπαίδευση, με πλούσια εμπειρία σε πανεπιστημιακά ιδρύματα σε όλη την Ευρώπη. Κεντρικός τομέας της είναι η διδασκαλία, η αναθεώρηση των προγραμμάτων σπουδών, η αξιολόγηση και η διεπιστημονική προσέγγιση στην εκπαίδευση. Αυτή τη στιγμή, ηγείται ενός προγράμματος για τον  εκσυγχρονισμό των προγράμματων σπουδών στο ETH Zurich. Στο παρελθόν, ως ανώτερη στρατηγική συνεργάτης στην εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη  του Imperial College του Λονδίνου, ηγήθηκε της αναθεώρησης και του επανασχεδιασμού του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Περιβαλλοντική Τεχνολογία. Προτού ενταχθεί στο Imperial College του Λονδίνου, η Samira υπηρέτησε ως παιδαγωγική σύμβουλος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στο Université libre de Bruxelles. Είχε επίσης το ρόλο του Project Manager για το International Panel on Social Progress (IPSP), μια πρωτοβουλία που συνδιοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Princeton και το Fondation Maison des Sciences de l'Homme στο Παρίσι.

Η Samira κατάγεται από το Μαρόκο, όπου αποφοίτησε ως χημικός μηχανικός. Συνέχισε τις σπουδές της στην Ισπανία, όπου απέκτησε διδακτορικό στις επιστήμες της αγωγής. Είναι πολύγλωσση, μιλώντας βερβερικά, αραβικά, γαλλικά, αγγλικά, ισπανικά και γερμανικά.
 
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την 15η Φεβρουαρίου 2024 ( 9.00 - 13.30 (EEST)) στο Ξενοδοχείο Κλεοπάτρα στη Λευκωσία.

Προσκαλείστε να συμμετέχετε δηλώνοντας 2 μέλη από κάθε ίδρυμα, με ιδιαίτερα επιθυμητή τη συμμετοχή του/της Προέδρου ή ενεργού  Μέλους της Επιτροπής Εσωτερικής Ποιότητας του ιδρύματός σας συν ένας άλλος/μία άλλη εκπρόσωπος του ακαδημαϊκού προσωπικού/ συμβουλίου/ Σχολής/ Κέντρου διδασκαλίας και μάθησης,  οι οποίοι/ες μπορούν εποικοδομητικά να οργανώσουν ενδοϊδρυματικές ενημερωτικές ημερίδες-σεμινάρια. Είναι σημαντικό οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες να γίνουν πολλαπλασιαστές των προσεγγίσεων και πρακτικών του Σεμιναρίου.
 

Ακολουθήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για εγγραφή, όχι αργότερα από τις 08 Φεβρουαρίου 2024:
ΕΓΓΡΑΦΗ στο σεμινάριο Χαρτογράφηση της μάθησης και χρήση ρουμπρίκων για την ευθυγράμμιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση

12 Ιανουαρίου 2024