Μαθήματα Χειμερινού Εξαμήνου 2022 – 2023 στα Συμβατικά Προγράμματα Σπουδών των Ιδρυμάτων Ανώτερης Εκπαίδευσης (Αρ. 2)
|
01 Σεπτεμβρίου 2022 |
Σεμινάριο με θέμα: Ενεργητική Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση με επίκεντρο τον Φοιτητή / την Φοιτήτρια (Student-centered learning, teaching and assessment) 6 – 7 Σεπτεμβρίου 2022 (Αρ. 3)
|
02 Αυγούστου 2022 |
Διδακτορικές Διατριβές
|
04 Ιουλίου 2022 |
Ανακοίνωση Τύπου
|
08 Ιουνίου 2022 |
Μαθήματα Χειμερινού Εξαμήνου 2022 – 2023 στα Συμβατικά Προγράμματα Σπουδών των Ιδρυμάτων Ανώτερης Εκπαίδευσης
|
23 Μαΐου 2022 |
Απόφαση ΔΟΑΤΑΠ για Κλινική Άσκηση Προγραμμάτων Ιατρικής/Οδοντιατρικής
|
23 Μαΐου 2022 |
Θεματική ανάλυση των αξιολογήσεων και επισήμανση αδυναμιών
|
03 Μαΐου 2022 |
Σεμινάριο με θέμα: Ενεργητική Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση με επίκεντρο τον Φοιτητή / την Φοιτήτρια (Student-centered learning, teaching and assessment) 6 – 7 Σεπτεμβρίου 2022 (Αρ. 2)
|
27 Απριλίου 2022 |
Ανάρτηση Στοιχείων Ακαδημαϊκού Προσωπικού στις Ιστοσελίδες των Ιδρυμάτων (Αρ. 4)
|
26 Απριλίου 2022 |
Σεμινάριο με θέμα: Ενεργητική Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση με επίκεντρο τον Φοιτητή / την Φοιτήτρια (Student-centered learning, teaching and assessment) 6 – 7 Σεπτεμβρίου 2022 (Αρ. 1)
|
26 Απριλίου 2022 |